Saturday, November 29, 2008

Touched By An Angel

hye!woke up at 1.10 pm.troz bwt laundry.get a long nice shower.
then troz trpacak depan pc ni.i've kinda sleep late last night.after suboh bru went slumber in wonderland.
bcoz last night i usha2 dslr stuff on the net.
found what i want.

owh!last night i did a surf around the net about arwah sara
now i know that im not the only one touched by her,theres many more out there
she's an angel
and we've been touched by an angel

and i found this
it's from arwah sara's pak long

Tuan/puan yg. dikasehi semua dan dirahmati Allah SAW, Arwah Wan Maisara Amira meniggal dunia kerana penyakit kancer paru-paru. Penyakit ini mula dikesan pada bulan Mac tahun ini ketika beliau sering mengalami batuk-batuk semasa di Melbourne . Pada jangkaan awal, beliau mengalami sakit TB, tetapi setelah dibuat rawatan lanjut, beliau disahkan mengidap penyakit barah paru-paru yg. dah sampai tahap 3 (3rd. Stage lung cancer). Berbagai usaha telah dilakukan oleh ibunya untuk mendapat rawatan yg. terbaik, tetapi tidak berjaya. Sememangnya kalau seseorang tu dah mengidap penyakit cancer tahap 3 ni, memang peluang untuk survive amat tipis sekali. Sejak bulan Mei lalu, arwah ini selalu saja keluar/masuk hospital untuk memdapatkan rawatan-rawatan spt. chemoterapy dan lain-lain sehingga kesatu tahap sejak 3 bulan lalu beliau terpaksa menggunakan alat bantuan gas oxygen untuk membolehkanya bernafas setiap masa. tubuhnya pula makin mengecil dan sentiasa berasa lemah setiap masa. Bagitulah kesengsaraan yg. dialaminya sehingga menghembuskan nafas terakhir pada jam 09.21 malam di hospital Damansar Specialist Centre, Damasara. Jenazah beliau selamt disemadikan ditanah perkuburan Bkt. Kiara pada jam 12.20 tgh. pada 20 Oktober 2008 (Isnin). Diucapkan jutaan terima kasih kpd. tuan/puan semua yg. telah sudi menghantarkan ucapan-ucapan takziah dan menhadiahkan bacaan Al-Fatihah kpd. roh arwahMaisara. Semoga rohnya ditempatkan bersama roh-roh orang yg. beriman. Al Fatihah. Drp. Loqman (Pak long Maisara) Dan Keluarga Maisara.

Mon 27-Oct-2008 16:46Posted by:Loqman loqman.me@tnb.com.my


knowing that she's in a better place right now
and she's with Allah
just makes me smiled

she will be loved...

1 comments:

Sera Nisa May 30, 2010 at 10:10 AM  

Baru sekarang saya tahu cerita yang sebenarnya tentang penyakit arwah Kak Sara. Ayah saya ( Pak Long arwah) orang yang paling sedih selepas kehilangan arwah selain drpd ibunya...Al - Fatihah.

Followers

ALL RIGHT RESERVED

ALL OF THE PHOTO THAT I POSTED(nearly all) ARE CAPTURED BY ME.

ALL RIGHT OF THE PHOTO OF THE PHOTOGRAPHER'S ART WORKS RESERVED AND UNAUTHORIZED PUBLIC SHOWING AND COPYING ARE PROHIBITED.

*all of my post means something to me,so bare with it*


  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP