Thursday, January 20, 2011

My Time Alone

Aku tau... tak perlu katakan lagi. Iye! aku memang dah tak ada masa untuk menulis blog. Tu dulu. Mungkin sekarang aku dah mempunyai masa. Mungkin. Ah! Aku pernah kata macam ni. Tapi kali betul, aku memang dah ada masa untuk menulis.Banyak cerita aku nak kongsikan. Terlampau banyak. Untuk pagi ni, aku dahulukan cerita pendek ni.


Aku baru je sampai dari Shah Alam. Perjalan aku mula Johor Bahru. Jam menunjukkan pukul 10 a.m, aku ke Melaka. Naik bas. Banyak duit aku nak naik kereta an! Haha. Sampai je Melaka dalam jam 1 p.m, aku terus ambil bas tambang ke Bandar Merlimau, dari situ aku naik teksi ke Politeknik Merlimau. Ada urusan. Nanti aku ceritakan. Selesai urusan aku, aku ambil teksi ke Bandar Merlimau dan sama ceritanya. Dekat Melaka Central aku ambil pula bas ke Shah Alam. Ada urusan juga, tapi aku cancel-kan. Dalam keletihan yang teramat-amatnya. Crash dekat rumah Hibri. Dia pun nak balik ke JB, so aku tag along. Start engine kereta, keluar dari rumah dia jam 11 p.m . Kimek sampai je exit Shah Alam dia berhenti tepi jalan then mintak aku drive. Punaya betul! Haha. Aku tengah sedap tidur. Dia punya membuta sampai ke Machap. Aku layan la highway tu sorang-sorang. Dah dekat macam baru dia nak bangun. Kalahkan aku yang memang dalam kepenatan ni. Tak apa. Best gak dapat layan 365km dengan Savvy an. Apa yang aku dapat dalam journey aku ni, aku dapat waktu untuk diri aku sendiri. Waktu untuk aku bermusahabah diri dan kenali diri aku balik. (Panjang juga an. Haha)

Haha. Tu je cerita aku. Esok, eh! Lusa, tak, mungkin tulat baru aku sambung. Haha! Selamat Membuta!!!

My Time Alone by Lahelectrik

0 comments:

Followers

ALL RIGHT RESERVED

ALL OF THE PHOTO THAT I POSTED(nearly all) ARE CAPTURED BY ME.

ALL RIGHT OF THE PHOTO OF THE PHOTOGRAPHER'S ART WORKS RESERVED AND UNAUTHORIZED PUBLIC SHOWING AND COPYING ARE PROHIBITED.

*all of my post means something to me,so bare with it*


  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP