Saturday, July 31, 2010

Trying To Turn The Pendulum

wohooo!gila lama aku tak post.tengah sibuk dengan mid sem test.isnin ni last.haish pening kepala aku.ouh aku sekarang ni dekat JB.lama tak balik sini.ramai aku nak jumpe,nak catch up time yang kita lost semua.budak-budak matrix tengah cuti mid sem kan?satu pun aku tak jumpe lagi.esok dah kena balik Unisel.hmm...cepat masa berlalu.kawan-kawan semua dah ada life sendiri,pergi dengan haluan sendiri.Azam dah dapat masuk UTM semarak.Hibri UiTM shah alam,Qucai dekat YPJ,Sopie,Fathi matrix mana pun aku tak ingat,Nina Kolej Mara Seremban,Mael sekajap lagi masuk Poli merlimau,aku dah dekat mana.gila cepat masa berlalu.kawan-kawan lain yang aku kenal pun dah sibuk sambung belajar.nak contact pun susah.


aku tak boleh nak bohong.aku rindu zaman-zaman sekolah.bukan pergi sekolah jumpa cikgu dan belajar.just masa-masa yang kita dapat lepak sama-sama dengan semua kawan-kawan dalam satu kelas.buat hal sama-sama.pergi kacau orang.petang-petang ada koko atau stay back masa sekolah konon-kononnye nak study sedangkan pergi kacau orang lepas tu buat hal.rindu bila cikgu heza call aku pukul 9 pg tanya datang sekolah ke tak,lepas tu masuk sekolah lepas rehat,dengan muka selamba dan tak bersalah.haha.bila ingatkan balik,rasa macam semua tu baru berlaku semalam.aku nak masa-masa macam tu lagi.kalau boleh aku nak putar...hmm...memang tak boleh...

bila masuk Universiti dah lain.memang seronok.bebas.tak ada orang nak kacau kau buat itu ini.kau boleh jadi siapa kau nak,rock star,liar,bitch,nerd,budak kaki blue...lantak engkau.tak ada siapa nak halang.kau tak masuk kelas pun orang tak ambil tahu.but standby carry mark untuk final exam kau macam mana nanti.haha.

dulu aku ingat sekolah penat,damn dekat universiti lagi tak hingat siot!dah la...banyak aku nak cerita ni...mungkin aku patut berhenti menaip sekarang,tak sekejap lagi melewe aku tulis...haha

ada rezki malam ni aku post lagi...Peace

Turn The Pendulum by Lahelectrik

0 comments:

Followers

ALL RIGHT RESERVED

ALL OF THE PHOTO THAT I POSTED(nearly all) ARE CAPTURED BY ME.

ALL RIGHT OF THE PHOTO OF THE PHOTOGRAPHER'S ART WORKS RESERVED AND UNAUTHORIZED PUBLIC SHOWING AND COPYING ARE PROHIBITED.

*all of my post means something to me,so bare with it*


  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP